środa, 27 września 2017

WYNIKI! Kto wygrał Zadzwoń, kocham Cię?

Nie minęło dużo czasu, a ja już mogę poinformować, kto (a będą to trzy osoby) otrzyma najnowszą powieść Anny Łaciny. Powieści dla wszystkich! Historii niezwykłej i zwykłej - codziennej i niecodziennej! Szczerze mam nadzieję, że nie pożałujecie czasu poświęconej Zadzwoń, kocham Cię!


A o czym jest Zadzwoń, kocham Cię i co sama myślę o tej książce? Więcej dowiecie się z mojej recenzji, ale mogę zapewnić, że była pochlebna. Sam fakt, że Anna Łacina należy do grona moich ulubionych pisarzy mógłby mówić sam za siebie! 

Nie przedłużając! Przypomnę tylko regulamin konkursu. Konkurs trwał od 6. do 24. września. Wzięło udział 12 uczestników, a mogły wygrać tylko/aż trzy osoby WYLOSOWANE przeze mnie (czyli długość komentarza nie miała większego znaczenia), które musiały odpowiedzieć na jedno proste pytanie:

Jakie wydarzenie z 2016 roku utkwiło Ci najbardziej w pamięci?

A mnie poprzez przyporządkowanie liczb do uczestników wyszło:  4, 7, 10, czyli...





Serdecznie zwyciężczyniom gratuluję i proszę o podanie swojego adresu do wysyłki na mojego maila: krytykbook@gmail.com! Mam nadzieję, że książka trafi do Was bez problemu i że zaraz znajdziecie czas na lekturę. I jeżeli tylko będziecie miały ochotę - piszcie w komentarzach o swoich spostrzeżeniach, czy Zadzwoń, kocham Cię się Wam spodobało ;)

Jeszcze raz chciałabym podziękować za zasponsorowanie nagród wydawnictwu Nasza Księgarnia! Dziękuję za podobną możliwość, a przede wszystkim za to, że wydajecie piękną literaturę!

Przykro mi, że nie mogę obdarować każdego uczestnika TAKĄ książką, ale niestety - tak się żyje. Mam nadzieję, że do zobaczenia w kolejnym konkursie - a ten już niebawem!

Do napisania ;*

5 komentarzy: