piątek, 15 lipca 2016

Grammarise Basic & Grammarise Advanced - Aplikacje do nauki języka angielskiego ZA DARMO!


Edukacja dostępna właściwie wszędzie, do której potrzebny jest tylko i wyłącznie telefon? Super sprawa! Z takich możliwości trzeba korzystać! Szczególnie jeśli zdradzę, że aplikacje są DARMOWE! 

Wystarczy tylko wejść na Sklep Play i zainstalować sobie nowinki wydawnictwa Edgard, czyli Grammarise Basic oraz/bądź Grammarsie Advanced! A jeżeli już to zrobiliście... usiądźcie się wygodnie i przeczytajcie, co też ja mam na ich tematy do powiedzenia :)

Zacznę może od tego, że to nie jest pierwsza aplikacja na telefon, którą przyszło mi sprawdzić na własnej skórze i zrecenzować. Pierwsza podobna opinia pojawiła się na temat Angielskiego z kryminałem, podczas której bawiłam się jak małe dziecko usypiane przez opowieść na dobranoc. Następne były iFiszki+, które cały czas mam na swoim telefonie i powracam do nich nieraz! Teraz czas na trzecią recenzję! 

Grammarise Basic & Grammarise Advanced 
Aplikacje do nauki języka angielskiego ZA DARMO!


Po włączeniu aplikacji (przypuszczam, że nie mogło być większych problemów przy instalacji) otrzymujemy różne drogi nauki gramatyki... i to na dwóch poziomach: Basic to ten dla osób początkujących; natomiast Intermediate&Advanced to aplikacja dla osób już średnio-zaawansowanych oraz zaawansowanych. 

Mamy możliwość ćwiczeń. Po ich wykonaniu (bądź będąc nadal w trakcie) mamy powtórkę. Następnie jest test sprawdzający nasz poziom. Oraz bardzo ciekawa możliwość - mianowicie z tymi aplikacjami możemy kontrolować i obserwować nasz progres.



Ale zanim zaobserwujemy jakikolwiek progres... zostańmy przy ćwiczeniach. Łatwych, przyjemnych, a przy tym bardzo urozmaiconych. Prawda i fałsz, składanie wyrazów? To zaledwie początek tego, co nas czeka. 

Jednakże - co jest bardzo istotne moim zdaniem - każdy błąd zostaje poprawiony. Tak jak sami widzicie na screenach powyżej (i poniżej): gdy wykonamy zadanie otrzymujemy "zielone światło", natomiast wystarczy tylko jeden mały błąd, a już wszystko świeci się na czerwono... wraz z poprawną wersją.




To jeszcze nie koniec. Bardzo zaskoczyła mnie możliwość samemu wpisania potrzebnego słówka. Choć - jak się okazało - nie zawsze było potrzebne. Dlatego też  Grammarise Basic & Grammarise Advanced to przede wszystkim aplikacja na inteligencję.




Grammarise Basic składa się z następujących grup tematycznych: Articles, Nouns, Questions, Quantifiers, Pronouns, Prepositions, Adjectives&adverbs, Modal verbs, Auxiliary verbs, Verb&Gerund or Infinitive, Make&do, Used to&get/be used to doing, Present Simple, Presen Continuous, Present Simple&Continuous - comparision, Past Simple,  Past Continuous; Past Simple&Continuous - comparision, Future Simple, Future Simple&going to; Zero/First/Second Conditional; First&Second Conditional-comaprision oraz Passive Voice.

Sami przyznacie, że to niemało! Grammarise Advanced również to wszystko zawiera, co posiada w swojej właściwości Basic.... plus rozszerzenie: Mixed Conditionals; Reported Speech; Adverbial clause, Phraasal Verbs!




Kiedy już wyjdziemy z tematyki ćwiczeń, warto przyjrzeć się testom na wszystkich poziomach wiedzy. Sami wybieramy, ile chcemy mieć pytań w danym teście! Ułatwienie niemałe! Jednakże - jak dla mnie - testy to po prostu powtórzenie: sprawdzenie, ile zapamiętałam/zapamiętałem i w razie jakiś luk w wiedzy mogę zawsze powrócić do danej tematyki.

To oczywiście jedynie moje przemyślenia - zapewne niepełne. Dlatego tym bardziej polecam samemu sprawdzić swych sił w gramatyce języka angielskiego. Ja wiem, że podczas wakacji nikt nie chce myśleć o nauce... dlatego też taka aplikacja jest jednym z lepszych pomysłów na powtórkę, ponieważ to od szkoły odpoczywamy, a nie wiedzy! 

Przypominam, że to aplikacje całkowicie darmowe, dlatego tym razem wystarczą tylko i wyłącznie chęci! A mam nadzieję, że je w sobie macie!

Więcej informacji znajdziecie na stronie aplikacji: Jezyki obce

11 komentarzy:

  1. Aplikacje na pewno zainstaluje, z pewnością pomoze mi ona w doskonaleniu angielskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna aplikacja, sama właśnie jestem na etapie poszukiwania ciekawego urozmaicenia do nauki języków z pomocą telefonu. Już ją sobie pobrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj ją pobrałam, zobaczymy czy będą jakieś efekty ;) A mam nadzieję, że tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa apka :D Może się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej aplikacji, ale chętnie ją przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję. Dzięki za podzielenie się :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za info :) Z gramatyką zawsze fajnie się pobawić, chętnie pobiorę na swoje urządzenie i sama przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem wielkim zwolennikiem takiej formy nauki. Sam używam aplikacji mobilnych https://www.jezykiobce.pl/52-aplikacje aby skutecznie uczyć się języka obcego. Jestem zdania, ze takie podejście do poznawania języków jest bardzo popularne i co najważniejsze wysoce skuteczne.

    OdpowiedzUsuń