poniedziałek, 2 maja 2016

Facebook oraz BookTour!

Moi drodzy! Szok i niedowierzanie! 

Sama nie wierzę, że mogę Wam oznajmić tę wiadomość! Tyle razy się przed tym wzbraniałam, tyle razy mówiłam: A na co? A po co? - aż w końcu się przełamałam. Głównym przyczynkiem okazał się przyjazd pewnej dobrze znanej Wam krakowianki [Dla tych co nie wiedzą - odsyłam do cudownego posta pełnego wspomnień]! 
Jednakże o tym, to już w innym poście! 

Ad rem! 

W końcu postanowiłam zrobić krok w przód! Żaden tył, tylko i wyłącznie przód! Trafić do jeszcze szerszego grona odbiorców, pochwalić się, jak fajnie czytać książki, i w ogóle w ogóle same ochy i achy! Tak, tak... moi drodzy! 

Założyłam fanpage Wymarzonej Książki! 

https://www.facebook.com/wymarzonaksiazka/?ref=aymt_homepage_panel
Klikając w banerek, przeniesiecie się na mojego fanpage'a!

Oto tutaj macie linka i będzie mi bardzooooo miło, jeżeli dołączycie do obserwatorów!

A teraz druga kwestia!
Otóż - jak już wspominałam - Niebo nad pustynią Anny Łaciny poszło w ruch! Książkę ma już pierwsza uczestniczka i jak na razie zgłosiło się 6 osób! Mam nadzieję, że nikt nie jest zły, że nieco zmieniłam kolejność, i że pierwsza jest Joanna Rysiewicz z WirtualnejKsiążki... ale cóż zrobić? Dziewczyna akurat miała wolne 5 godzin pociągiem!

WSPANIALI UCZESTNICY (czyli kto i kiedy):
1. Joanna Rysiewicz [Wirtualna Książka] - Do 9. maja
3. Suza [Krople Szczęścia] - Do 27. maja   
4. Stworek vel Oka [Rozmaite Poczytania Gagatki] - Do 5. czerwca
  5. Beti G. [Greczynka czyta] - Do 14. czerwca
 6. Patrycja Waniek [Magia książek] - Do 23. czerwca

Jak widzicie obliczyłam już mniej więcej przewidziany czas, kiedy książka trafi w Wasze rączki. Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości/obiekcje - piszcie! Postaram się tak zachachmęcić, żeby wszystko wszystkim pasowało!

Jestem Wam wszystkim BARDZO wdzięczna za to, że się zdecydowaliście przekonać do GENIALNEJ literatury familijnej ! Jestem pewna, że nie będziecie zawiedzeni! A jeżeli ktoś jeszcze jest chętny na dołączenie do zabawy - zapraszam!

Więcej informacji otrzymacie klikając w banerek:

http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/2016/04/book-tour-z-niebem-nad-pustynia.html
 

21 komentarzy:

  1. Zatracona w książkach Cię polubiła ;)
    Ja też zrobiłam wczoraj krok do przodu i założyłam Instagrama! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! Super super! Mega się cieszę! Dziękuję!
      Dzięki temu będziemy cały czas w kontakcie! 😊

      Usuń
  2. Świetnie z tym fanpagem. Sam się zastanawiam i jak będzie tylko więcej czasu na zrobienie własnego loga to pewnie też założę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!
      Ja mam go od... dwóch dni a już mi się podoba! 😀

      Usuń
    2. Co się jarala tym fcb... Siedziałam obok i się cieszyłam wraz z nią! ;p

      Usuń
    3. Nieprawda... :/
      Patrzyłaś na mnie jak na wariatkę (czyli jak zawsze) :D
      Ale moja euforia się udzieliła!

      Usuń
  3. Polubiłam, ale Ty dostaniesz bęcki, bo mało kogo zaprosiłaś do polubienia strony (ze swoich znajomych) - nie miałam informacji "zaproszony", gdy zapraszałam znajomych mi książkoholików :) No, ale co tam! Już wiedzą :) I przybywają :)
    Kurczę, cieszyłam się, że będę pierwsza, ale trudno. Jazda pociągiem to traumatyczne przeżycie ;) Wiesz sama jak trudno pisać recenzję którąś z kolei, gdy inni powiedzieli wszystko, co było do powiedzenia o książce. Ale ok, druga to jeszcze nie tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz... wysylalam zaproszenia hurtowo i też nie do wszystkich :( właśnie dlatego udostepnilam informacje tutaj - żeby właśnie nadrobić!
      Nawet nie wiesz jak miło mi to czytać/słyszeć!

      Bardzo Cię przepraszam... powinnam o coś takiego się najpierw zapytać :(

      Usuń
    2. Widzę, że to koleżanka ze szkolnej ławki, więc ok. Nie trzeba było znaczków naklejać ;)
      Widziałaś ile masz już polubień? :)

      Usuń
    3. No nie do końca ze szkolnej ławki, ale o tym już w innym poście!

      Nawet nie wiem, jak Ci za to wszystko podziękować!
      Widziałam! Jesteś niesamowita!!!!! <3 <3 <3

      Usuń
    4. Tak mi się poklikało troszkę ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I nawzajem, bo widzę, że ja Ciebie jeszcze nie polubiłam! :D
      Ale już to nadrobiłam!

      Usuń
  5. Ja też po wielu obawach i oporach założyłam swój fanpage na Facebooku i teraz uważam, że to była słuszna decyzja :)
    Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie konta na Facebooku nie będę zakładała :)

    OdpowiedzUsuń