wtorek, 10 maja 2016

Bądź dla siebie dobry. Elfie pogotowie! [Cherry Hartman oraz R.W.Alley]

Jak wiele razy stajemy w miejscu i zaczynamy lamentować nad swoim losem? Jak często mamy ochotę płakać nad nieudanymi próbami zmieniania siebie (a nierzadko też innych)? Jak wiele razy złapaliśmy się na chwilach zawahania... oraz nad tym, że sobie nie ufamy? A przecież w takich książkach jak byk stoi na pierwszych stronach, że...

           1. 
Zaufaj sobie. W głębi duszy dobrze wiesz, czego naprawdę potrzebujesz i czego pragniesz.


Jestem pewna, że wiecie o czym mówię. Dlatego też bez większego owijania w bawełnę - oto mam dla Was rozwiązanie: książeczkę-cudeńko z jednym krótkim przesłaniem: Bądź dla siebie dobry!
Bądź dla siebie dobry to poradnik przygotowany przez naszych małych elfich przyjaciół (przyjmijmy taką informację - elfy będą nieodłącznym elementem tej książeczki) dla tych wszystkich ludzi, którzy gubią się w swoim życiu. To swoistego rodzaju podróż w stronę spełnienia, spokoju i cudu życia!

Teksty - 37 porad - przygotowała psycholog kliniczna i pracownik socjalny, Cherry Hartman. Natomiast wspaniałe ilustracje narysowane przez R.W. Alleya dodają ciepła i wdzięku temu nietuzinkowemu poradnikowi. 
Wnętrze książeczki - z lewej myśl; z prawej ilustracja.

Bądź dla siebie dobry to książka o autoterapii, zbiór porad mających pomóc zwalczyć złe emocje, które uniemożliwiają życie pełną piersią! Każda porada porusza te najważniejsze kwestie z naszego życia i przypomina, że póki nie osiągniemy spokoju ducha i nie zadbamy o rozwój ciała czy psychiki, póty nie będziemy ludźmi, którzy mogą sobą obdarować innych. 

Z mojej strony bardzo polecam! Nie oczekiwałam tego, a tu proszę... do mojej biblioteczki dotarła cieniutka książeczka z dużą ilością mądrości! Będę do niej wracała - tego jestem pewna! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tytuł: Bądź dla siebie dobry. Elfie pogotowie
Autor: Cherry Hartman 
Ilustracje: R.W. Alley
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera wydania: 11 kwietnia 2016
Liczba stron: 80
Oprawa: Zintegrowana
Cena detaliczna: 19 zł

http://www.sklep.zysk.com.pl/sherlock-holmes-t-1.html

8 komentarzy:

  1. Tym razem spasuję, to nie jest publikacja dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa publikacja, chociaż porad nie jest za wiele, ale za to można pokolorować oryginalne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowię się jeszcze nad tą publikacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jest to ciekawa książeczka. Każdego dnia można otwierać przypadkową stronę i wybierać radę na dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo mądrości - jak najbardziej jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja wiem... Wygląda to wszystko bardzo łandie, ale chyba się nie skuszę. Nie lubię takich "poradników" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozycja raczej nie dla mnie... Ale fajne urozmaicenie do biblioteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ileż to dobrych i wartościowych przesłań często mają w sobie takie niby niepozorne książeczki dla dzieci!
    może i ta do bardzo ambitnych nie należy,ale morał zapewne wartościowy... 😊

    OdpowiedzUsuń